A barna rizs 

Lehet, hogy már korábban kóstoltad a barna rizst, és az is lehet, hogy nem szeretted, de vegyél erőt magadon ismét, mert fogalmad sincs, micsoda szuper alapanyagról mondasz le, ha nem iktatod be az étrendedbe! Egyrészt a változatosság gyönyörködtet, másrészt az is lehet, hogy eddig csak nem sikerült jól elkészítened!
Kezdjük az elején: mitől barna ez a rizs? Attól, hogy a hántolás során nem koptatják le a teljes héjszerkezetet, így a magas rosttartalom miatt lényegesen lassabb lesz a felszívódási ideje. Mit jelent ez a gyakorlatban? Hogy komplexebb szénhidrát, mely kellemesen telít, és hosszú időre biztosítja a jóllakottság érzetét. Könnyen emészthető, nyugtatja az emésztőrendszert, ezen kívül magas magnézium-, cink- és folsavtartalmával is kiemelkedik a többi köret közül!
A LifeT!LT FOOD étlapján már korábban is közkedvelt köret volt, és természetesen a nemrégiben megújult étlap fogásaiban is gyakran találkozhattok a nevével!
Ha unalmasnak tartod önmagában, bátran nyúlj a zöldfűszerekhez: kissé földesebb az íze a fehér rizsénél, ezáltal remekül működik például kakukkfűvel vagy rozmaringgal, de ha szereted a petrezselymet, azt ehhez is korlátlan mennyiségben használhatod.
Főzési ideje hosszabb, mint a fehér rizsnek, ezért érdemes előkapni a kuktát, és nyomás alatt készíteni, de ha az egyszerű megoldások híve vagy, bátran tedd fel egy alapos öblítést követően bőséges vízben főni (mintha tésztát főznél), és nagyjából 45 perc múlva öntsd le róla a vizet egy szűrő segítségével.
Ha pedig egyáltalán nem szeretnél se főzni, se azon gondolkodni, hogy mit és mennyit egyél, várjuk rendelésedet a www.lifetiltfood.hu/rendeles oldalon!