A mandula

Alapvetően nem gondolnád, hogy egy ilyen finom csemege fontos szerepet kaphat egy diétás étrendben, pedig nagyon is helye van itt is! Az olajos magvak többségéről elmondható, hogy rendkívül értékes, egészséges és fontos tápanyagokat tartalmaznak, ezért érdemes akár naponta is fogyasztani belőlük – persze csak mértékkel!
A tízóraira fogyasztott mandulaszemek tökéletesen rendben tartják a vércukorszintet, szabályozzák a koleszterint, a magvak hosszútávú fogyasztása pedig jótékonyan hat a csontok felépítésére, valamint erősítik és védik a szívet is! Ha ez nem lenne elég, bőrápoló hatása is figyelemreméltó! Mi van benne? 10 gramm mandula 240-260 kJ, 57-63 kcal, mely súlytartásban és diéta kiegészítésben is igen értékes tápanyagokhoz juttatja szervezetünket: 19-30 százalék fehérjét, értékes aminosavakat, 15-16 százalék növényi rostot tartalmaz, és igen magas, 53-59 százalékos a zsírtartalma, ami telített és telítetlen zsírsavakból áll.
A LifeT!LT FOOD étlapjára is felkerült ez a finomság, rendszerint a tízóraidban találkozhatsz vele. Biztos, hogy diétázol? Naná!
Szakértő séf állította össze azt a menüt, amiben megtalálhatod a szervezeted, fogyásod és alakformálásod számára szükséges összes tápanyagot, méghozzá minőségi, prémium menüsorban. Nálunk nincs éhezés, nincs koplalás, és nincs felesleges szenvedés.
Kéred? Rendeld meg máris: www.lifetiltfood.hu/rendeles