GYIK

A Gyakran Ismételt Kérdések menüpontunkban választ adunk azokra a visszatérő kérdésekre, amiket fel szoktatok nekünk tenni. Igyekszünk mindent leírni, azonban, ha benned még felmerül egy-egy kérdés azt nyugodtan írd meg nekünk az info@lifetiltfood.hu e-mailre!

Gyakran Ismételt Kérdések- Válaszok

1. Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?
Regisztrálnod kell ahhoz, hogy vásárolj!

2. Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
Igen. 

3. Hogyan tudom leadni a rendelésem?
Első rendelés esetén kérünk, regisztrálj oldalunkon, a Regisztráció gombra kattintva. Majd a „Rendelés” menüpont alatt teheted ezt meg.

4. Hogyan tudom megnézni a megrendeléseimet?
Regisztrációt követően, „Profilom” menüpontban. Itt lehet több szállítási címet is megadni, rendelés módosítást kezdeményezni.  

5. Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?
„Profilom” menüpontban. 

6. Hogy tudom változtatni az adataimat?
„Profilom” menüpontban.

7. Ha befejeztem a nézelődést, illetve a vásárlást az áruházban, akkor egyszerűen csak bezárom a böngészőt?
Biztonságosabb, ha a kezelőfelületről a „Kijelentkezés” menüponttal lépsz ki.

8. Véletlenül megrendeltem valamit, amire nincs szükségem. Tudok törölni, vagy kezdhetem az egészet előröl?
Nincs lehetőség törlésre. Kérd a Vevőszolgálat segítségét!

9. Egy adott MENÜBŐL többet szeretnék vásárolni. Csak egyesével tudom ezt megtenni?
Csak egyesével lehet rendelni! 

10. Hogyan törölhetem a rendelésemet?
Ha nem tartasz igényt rendelésedre és szeretnéd töröltetni, szállítás előtt 2 nappal, e-mailben az info@lifetiltfood.hu címen vagy telefonon a 06 70 770 9454 számon jelezd ezt felénk! 

11. Milyen fizetési módok vannak?
Három féle lehetőséged van a fizetésre: 1. Fizetés előre (bankkártya használatával), 2. Fizetés kézbesítéskor (készpénzben vagy utalvánnyal), 3. Fizetés bankszámlaszámunkra előre utalással

12. A látott árak bruttó árak?
Igen.

13. Mikor szállítotok ki?
Kiszállítás 6 és 13 óra között van.

14. Hogyan működik hétvégére a rendelés?
Hétvégén nem szállítunk ki. A pénteki csomaggal szállítjuk ki a hétvégi ételeket, valamint a hétfő reggelit is. Rendelést kezdeni bármely napon tudsz, de figyelj az első szállítási napra.

15. Miért kapom hétfőn a keddi reggelit és tízórait?
Az egész napos étkezésnél fontos a tápanyagok megfelelő bevitele. Mivel a reggeli elfogyasztásának idejében nem érnénk ki minden Megrendelőnkhöz, ezért kapod előző nap a reggelit és tízórait.

16. Hogyan tudom kiszámolni, hogy melyik kalória tartományt rendeljem?
A kalkulációt ezen a linken találod: http://lifetiltfood.hu/tudnivalok/tudnivaloktudnivalok-a-tilt-menukrol/

17. Hogyan melegítsem meg az ételt? Fóliával vagy a nélkül?
A gyártási technológiának köszönhetően megőrizhető az étel frissessége. Ehhez nem kell mást tenned, csak a fólia eltávolítása nélkül kell az ételt melegítened. Persze előfordul, hogy egy adott ételen belül van hidegen fogyasztandó köret is, ebben az esetben a doboz felbontása után csak a szükséges összetevőt kell melegítened.

18. Mit kell tudni a vegetáriánus ételekről?
Csak húsmentes, állati fehérjét tartalmaz!

19. Hol találom meg, hogy melyik vidéki városokba szállítotok ki?
A kiszállítási területeket ezen a linken találod: http://lifetiltfood.hu/szallitasi-es-fizetesi-feltetelek/

20. Tomi is ezt eszi?
Igen!!!