GYIK
Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?
Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
Hogyan tudom leadni a rendelésem?
Hogyan tudom megnézni a megrendeléseimet?
Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?
Hogy tudom változtatni az adataimat?
Ha befejeztem a nézelődést, illetve a vásárlást az áruházban,
akkor egyszerűen csak bezárom a böngészőt?
Véletlenül megrendeltem valamit, amire nincs szükségem. Tudok törölni, vagy
kezdhetem az egészet előröl?
Egy adott MENÜBŐL többet szeretnék vásárolni. Csak egyesével tudom ezt megtenni?
Hogyan törölhetem a rendelésemet?
Hol találom meg, hogy melyik vidéki városokba szállítotok ki?
Milyen fizetési módok vannak?
A látott árak bruttó árak?
Mit tegyek sikertelen fizetés esetén?
Mikor szállítotok ki?
Miért az aznapi ebédet és uzsonnát és a másnapi reggelit és tízórait kapom
az első rendelési napon?
Miért kapom hétfőn a keddi reggelit és tízórait?
Hogyan működik hétvégére a rendelés?
Hogyan tudom kiszámolni, hogy melyik kalória tartományt rendeljem?
Legkésőbb mikor adhatom le a rendelésemet?
Mit kell tudni a vegetáriánus ételekről?
Tomi is ezt eszi?
OLDAL TETEJÉRE
Kövess minket:


TELEFON: +36 1 300 4555
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: 8H-16H
Ha nem szeretnél lemaradni a LifeTilt újdonságairól és akcióiról, iratkozz fel hírlevelünkre!
A feliratkozással elfogadod az adatvédelmi nyilatkozatunkat.