Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?
Regisztrálnod kell ahhoz, hogy vásárolj!
Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
Igen.
Hogyan tudom leadni a rendelésem?
Első rendelés esetén kérünk, regisztrálj oldalunkon, a Regisztráció gombra kattintva. Majd a „Rendelés” menüpont alatt teheted ezt meg.
Hogyan tudom megnézni a megrendeléseimet?
Regisztrációt követően, „Profilom” menüpontban. Itt lehet több szállítási címet is megadni, rendelés módosítást kezdeményezni.
Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?
Profilom” menüpontban.
Hogy tudom változtatni az adataimat?
Regisztrálnod kell ahhoz, hogy vásárolj!
Ha befejeztem a nézelődést, illetve a vásárlást az áruházban,
akkor egyszerűen csak bezárom a böngészőt?
Biztonságosabb, ha a kezelőfelületről a „Kijelentkezés” menüponttal lépsz ki.
Véletlenül megrendeltem valamit, amire nincs szükségem. Tudok törölni, vagy
kezdhetem az egészet előröl?
Nincs lehetőség törlésre. Kérd a Vevőszolgálat segítségét!
Egy adott MENÜBŐL többet szeretnék vásárolni. Csak egyesével tudom ezt megtenni?
Csak egyesével lehet rendelni!
Hogyan törölhetem a rendelésemet?
Ha nem tartasz igényt rendelésedre és szeretnéd töröltetni, szállítás előtt 2 nappal (a hétfőre leadott rendeléseket legkésőbb előző hét péntek éjfélig), e-mailben az info@lifetiltfood.hu címen vagy telefonon a 06 70 770 9454 számon jelezd ezt felénk!
Hol találom meg, hogy melyik vidéki városokba szállítotok ki?
Milyen fizetési módok vannak?
Három féle lehetőséged van a fizetésre: 1. Fizetés előre (bankkártya használatával), 2. Fizetés kézbesítéskor (készpénzben vagy utalvánnyal), 3. Fizetés bankszámlaszámunkra előre utalással
A látott árak bruttó árak?
Igen.
Mit tegyek sikertelen fizetés esetén?
Ne adj le újabb rendelést!
Lépj be a „Profilom”-ba, a „Rendeléseid” menüpontba, s indítsd újra a fizetési folyamatot az éppen leadott rendelésednél!
Kiszállítás 6 és 13 óra között van.
Miért az aznapi ebédet és uzsonnát és a másnapi reggelit és tízórait kapom
az első rendelési napon?
Az egész napos étkezésnél fontos a tápanyagok megfelelő bevitele. Mivel a reggeli elfogyasztásának idejében nem érnénk ki minden Megrendelőnkhöz, ezért indítjuk a rendelést az aznapi ebéddel, uzsonnával és szállítjuk neked a másnapi reggelit és tízórait. Így biztosítva van másnapra, hogy időben nálad legyen a reggeli és a tízórai is.
Miért kapom hétfőn a keddi reggelit és tízórait?
Az egész napos étkezésnél fontos a tápanyagok megfelelő bevitele. Mivel a reggeli elfogyasztásának idejében nem érnénk ki minden Megrendelőnkhöz, ezért kapod meg előző nap a reggelit és tízórait.
Hogyan működik hétvégére a rendelés?
Hétvégén nem szállítunk ki. A pénteki csomaggal szállítjuk ki a hétvégi ételeket, valamint a hétfő reggelit is. Rendelést kezdeni bármely napon tudsz, de figyelj az első szállítási napra.
Hogyan tudom kiszámolni, hogy melyik kalória tartományt rendeljem?
Legkésőbb mikor adhatom le a rendelésemet?
Hétfői kiszállításhoz: péntek éjfélig
Keddi kiszállításhoz: vasárnap éjfélig
Szerdai kiszállításhoz: hétfő éjfélig
Csütörtöki kiszállításhoz: kedd éjfélig
Pénteki kiszállításhoz: szerda éjfélig
Szombati kiszállításhoz: nincs kiszállítás, szerda éjfélig lehet email-ben, telefonon jelezni!
Vasárnapi kiszállításhoz: nincs kiszállítás, szerda éjfélig lehet email-ben, telefonon jelezni!
Mit kell tudni a vegetáriánus ételekről?
Csak húsmentes, állati fehérjét tartalmaz!