A megújult vegetáriánus menüről

A vegetáriánus étrendek és mint életfilozófia már régóta népszerű világszerte. Elsősorban az egészséges életmódra átállás, vagy az arra való törekvés egyik jelképe. A tudatos étkezés kialakítás azonban igen nagy körültekintést igényel, hiszen egy jó menüsor kifejezetten jó hatással lehet a szervezet számára.
A vegetáriánus étrend mellett a legfontosabb odafigyelést elsősorban az omega zsírsavak, fehérjék, kálium, cink, vas továbbá B12 és D vitamin megfelelő bevitele és pótlása jelenti.
Ez utóbbi anyagok pótlása egyrészről mesterségesen is történhet, de mi különleges odafigyelést fordítottunk arra, hogy a menüsorokban ezt bizonyos fajta gyümölcsök, zöldségek tudatosabb integrálásával érjük el.
A 2019-es évben a LifeT!LT Food vegetáriánus menüt teljesen megújítottuk. Fontos szempont volt, hogy azok akik nem fogyasztanak húst, Ők is megfelelő tápanyagokkal lássák el szervezetüket. Azt is szem előtt tartottuk, hogy ne legyen a menü unalmas, emiatt sokféle nemzet étele megtalálható a menüsorban. Az egész napos menüsorok úgy lettek összerakva, hogy egy komolyabb edzésnapon sem kell attól tartani, hogy nem marad energia az edzés végére.

Az esti fehérje fogyasztás fontos része a vegetáriánus menünek.

KINEK AJÁNLOTT
Vegáknak fogyáshoz, akik a tejet, tejterméket és a tojást nem zárják ki az étkezésükből

KALÓRIA TARTOMÁNY
1400-1600 kcal